Ilustrační foto

Kdo jsme?

Jsme jedním z nejdůležitějších světových hráčů na poli vytváření smysluplných zákaznických zkušeností. Nabízíme řešení ve čtyřech hlavních oblastech a pomáháme tak zjednodušit spojení mezi lidmi a tím, co lidi zajímá. Těmi oblastmi jsou: řízení zákaznických zkušeností, automatizace podnikových procesů, řešení souvisejících s poštouřešení Parcel Locker.

Jsme partnerem pro stovky tisíc zákazníků po celém světě, kteří díky nám mohou přizpůsobit komunikaci se svými vlastními zákazníky a nabídnout jim tak skutečně kvalitní zákaznickou zkušenost. Společnost Quadient je uvedena v oddílu B burzy Euronext Paris (QDT) a patří do indexu SBF 120.

Naše pobočky najdete ve 29 zemích světa, zejména pak v Evropě, USA, Kanadě, Latinské Americe, Asii a Austrálii. 

V Hradci Králové máme své vývojové centrum od roku 1998, v roce 2004 byla otevřena naše druhá pobočka v Olomouci a v 2016 pobočka v Ostravě. Z původních pěti lidí se náš tým rozrostl na současných cca 400+ zaměstnanců. Že se nám daří, dokazují i různá ocenění, která jsme získali: Zaměstnavatel regionu v letech 2011 - 2016, The Most Desired Company 2014 a 2015 v Královéhradeckém kraji a Best Employers 2012, 2014, 2015 a 2016. Mezi nejnovější patří Zaměstnavatel regionu z roku 2018 a 2019.

Více o Quadient a našich produktech se dozvíte na www.quadient.com nebo na naší nové microsite www.joinquadient.cz. 

Nově máme i firemní prezentaci na Welcome to the Jungle ,kde nás poznáte i z další perspektivy. 

Malá ochutnávka níže, co na Welcome to the Jungle najdete.

Cesta produktu

Na začátku je vždy požadavek na nový produkt, či funkcionalitu, kterou od zákazníka převezme a zpracuje tým Product managementu a předá příslušnému vývojovému týmu.

piktogramy_1

Jádrem každého vývojového týmu jsou programátoři. Nedílnou součástí každého týmu jsou pak UX specialisté, testeřitým technické dokumentace. Díky moderním technologiím a agilním metodikám jsou tyto vývojové týmy schopny zpracovávat nové požadavky velmi efektivně a v nejvyšší kvalitě.

piktogramy_4

Ke každému hotovému produktu připravuje tým školitelů školicí materiály, které zákazníkům pomohou naše produkty používat. Nasazení produktu přímo u zákazníka pak zajištuje tým SW konzultantů (PSO), podporu pak oddělení zákaznické podpory (Support).

piktogramy_3

Aby mohlo vše správně a plynule fungovat, je potřeba i podpora ICT oddělení, Quality Engineering týmu (ISO, CMMI a veškerá péče o zefektivňování a zprůhledňování chodu pobočky), administrativy, účetního oddělení a v neposlední řadě také HRvrcholového managementu.

piktogramy_5

Jaké technologie používáme

Ve vývojovém centru Quadient používáme ty nejmodernější nástroje, frameworky a jazyky. Zde je seznam těch, které jsou u nás samozřejmostí, které testujeme a které jsme se rozhodli prozatím nezavádět:

Náš software používají zákazníci po celém světě:

2015-12-mapa-kde-cestujeme