Jsme jedním z nejdůležitějších světových hráčů na poli vytváření smysluplných zákaznických zkušeností. Nabízíme řešení ve čtyřech hlavních oblastech a pomáháme tak zjednodušit spojení mezi lidmi a tím, co lidi zajímá. Těmi oblastmi jsou: řízení zákaznických zkušeností, automatizace podnikových procesů, řešení souvisejících s poštou a řešení Parcel Locker.
Jsme partnerem pro stovky tisíc zákazníků po celém světě, kteří díky nám mohou přizpůsobit komunikaci se svými vlastními zákazníky a nabídnout jim tak skutečně kvalitní zákaznickou zkušenost. Společnost Quadient je uvedena v oddílu B burzy Euronext Paris (QDT) a patří do indexu SBF 120.
Naše pobočky najdete ve 29 zemích světa, zejména pak v Evropě, USA, Kanadě, Latinské Americe, Asii a Austrálii.
V Hradci Králové máme své vývojové centrum od roku 1998, v roce 2004 byla otevřena naše druhá pobočka v Olomouci a v 2016 pobočka v Ostravě. Z původních pěti lidí se náš tým rozrostl na současných cca 400+ zaměstnanců. Že se nám daří, dokazují i různá ocenění, která jsme získali: Zaměstnavatel regionu v letech 2011 - 2016, The Most Desired Company 2014 a 2015 v Královéhradeckém kraji a Best Employers 2012, 2014, 2015 a 2016. Mezi nejnovější patří Zaměstnavatel regionu z roku 2018 a 2019.
Více o Quadient a našich produktech se dozvíte na www.quadient.com nebo na naší nové microsite www.joinquadient.cz.
Malá ochutnávka níže, co na Welcome to the Jungle najdete.
Na začátku je vždy požadavek na nový produkt, či funkcionalitu, kterou od zákazníka převezme a zpracuje tým Product managementu a předá příslušnému vývojovému týmu.
Jádrem každého vývojového týmu jsou programátoři. Nedílnou součástí každého týmu jsou pak UX specialisté, testeři a tým technické dokumentace. Díky moderním technologiím a agilním metodikám jsou tyto vývojové týmy schopny zpracovávat nové požadavky velmi efektivně a v nejvyšší kvalitě.
Ke každému hotovému produktu připravuje tým školitelů školicí materiály, které zákazníkům pomohou naše produkty používat. Nasazení produktu přímo u zákazníka pak zajištuje tým SW konzultantů (PSO), podporu pak oddělení zákaznické podpory (Support).
Aby mohlo vše správně a plynule fungovat, je potřeba i podpora ICT oddělení, Quality Engineering týmu (ISO, CMMI a veškerá péče o zefektivňování a zprůhledňování chodu pobočky), administrativy, účetního oddělení a v neposlední řadě také HR a vrcholového managementu.
Ve vývojovém centru Quadient používáme ty nejmodernější nástroje, frameworky a jazyky. Zde je seznam těch, které jsou u nás samozřejmostí, které testujeme a které jsme se rozhodli prozatím nezavádět:
Náš software používají zákazníci po celém světě: